wtorek, 25 czerwca 2013

RECENZJA: Dax cosmetics, Perfecta cera naczynkowa - krem redukujący zaczerwienienia do cery suchej i normalnej

Dzisiaj recenzja kremu do skóry suchej i normalnej, redukującego zaczerwienia - przeznaczonego zarówno na dzień jak i na noc.
Na wstępie zaznaczę, że mam co do niego bardzo mieszane uczucia - nie ma jakiś wybitnych minusów, ale specjalnie mi się też nie przysłużył, więc zużywałam go lekko na umór.

Od producenta i skład:
 
Cena i pojemność: około 15zł / 50 ml zakupiony w Rossmannie
Opakowanie:
szklany słoiczek z plastikowym wieczkiem. Opakowanie średnio przemyślane bo jeśli jesteście posiadaczkami długich paznokci to na prawdę ciężko wydostać produkt z samego dna i rantów przy pokrywce. Dodatkowo trzeba uważać, aby nie stłuc pojemniczka
.
Konsystencja i zapach: lekka i przyjemna konsystencja - zapach wyczuwalny, ale dla mnie bardzo miły i nie drażniący.

Moje odczucia:
No więc tak: produkt na pewno mnie nie uczulił ani nie podrażnił. Dodatkowo nie wywołał żadnych alergii ani innych tego typu nieprzyjemności. Generalnie działanie miał całkiem OK - nawilżał całkiem fajnie (jak na moją skórę normalną przetłuszczającą się jedynie latem w strefie T - aczkolwiek jako, że jest przeznaczony do cery suchej to nie jestem przekonana czy nawilżenie to będzie wystarczające), dobrze się wchłaniał.
Kupiłam go ze względu na popękana naczynka na policzkach. I co? No właśnie nic. Bo jeśli chodzi o ten problem to nie zauważyłam żadnych efektów.  Nie niwelował zaczerwienień ani nic z tego typu rzeczy. Nie jestem w stanie sprawdzić czy wzmocnił naczynka tak jak obiecuje producent na opakowaniu. Czy do niego wrócę. Póki co nie. Aktualnie używam jako kremu do twarzy olejku kokosowego i sprawdza się rewelacyjnie.

Dajcie znać czy go miałyście i co o nim sądzicie:) 

42 komentarze:

  1. Cera naczyniowa to coś idealnego dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, szkoda, że nie poradził sobie z naczynkami,bo ogólnie uważam, że perfecta ma bardzo dobre kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię kosmetyki z Pefecty :)Niestety ten mi się nie sprawdził

      Usuń
  3. Nie mam cery naczynkowej wiec nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro nie radzi sobie z naczynkami to go nie kupię. Niestety też jestem posiadaczką cery naczynkowej :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam.. Mam inny z Perfecty jakiś odmładzający, ale czy mnie odmłodził to nie wiem :D Chyba i tak młodo wyglądam ale muszę znajomych popytać hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat tego produktu nie miałam, szkoda , że Cię nie zadowolił . Mam nadzieję , że znajdziesz coś lepszego ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam go, gdyż nie potrzebuje... zużyj go i kup coś innego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już zużyty, niedługo post z projektem denko:)

      Usuń
  8. nie mam cery naczynkowej więc akurat tego nie miałam, ale ogólnie lubię kremy Perfecty - teraz mam na noc do cery zmęczonej i całkiem fajnie się sprawuje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę go przetestować bo jeszcze nie używałam. Bardzo lubię produkty Perfecty, Ten się jednak u mnie nie sprawdził;)

      Usuń
  9. Jeśli chodzi o regeneracjie naczynek to najlepszy jest rutinoscorbin (tabletki), ja brałam dziennie 2 lub max 4 tabletki i pomoglo:) dzieki za obserwacje ja juz wczesniej zaobserwowalam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie słyszałam nigdy o tym, żeby na naczynka brać rutinoscorbin;)

      Usuń
  10. Widzę , że spodobał Ci się mój lakier do paznokci ;)) . Dla mnie to dużo znaczy , mogłabyś na niego zagłosować ? http://testykosmetyczne.blogspot.com/2013/06/podsumowanie-akcji-kolorowe-lato-na.html#comment-form mój numer bloga to 46 ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten krem,ale tak jak piszesz,bez mega efektów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze, że nie tylko ja mam o nim takie zdanie:)

      Usuń
  12. Świetny blog ! Również obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zastanawiałam się nad nim, jednak kupiłam z Liren dla naczynkowców i może cudów nie ma, ale skóra jest bardziej wyrównana i jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tym kremie ale nigdy nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szukam czegoś właśnie na zaczerwienienia i naczynka, ale póki co o niczym nie znalazłam dobrych opinii

    OdpowiedzUsuń
  16. mam cerę suchą ale nie naczynkową, skoro na nie nie działa to u mnie też by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W przypadku naszych naczynek chyba tylko zabiegi chirurgiczne pozostają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się właśnie nad laserem, ale muszę o tym jeszcze poczytać dokładniej:)

      Usuń
  18. Jeśli na zaczerwienienia to muszę wypróbować. :P

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie likwiduje zaczerwienień :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdził, ale zazwyczaj tak to jest z zapewnieniami producentów, że się najzwyczajniej w świecie nie pokrywają z rzeczywistością :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Ooo ten post jest moim zbawieniem bo mam cere naczynkową i juz wszystkiego używałam , na darmo ;x
    Ps. Zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. weee już myślałam, że znalazłam idealny krem na zaczerwienienia. Ale skoro nie ma pewności to jakoś mnie nie ciągnie do zakupy

    p.s. świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie mam takiej cery, ale wciąż szukam dla siebie idealnego kremu. Nie lubię takich szklanych słoiczków dla takiego kosmetyku, za dużo waży :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się bardziej boję o to, że go upuszczę i zbiję:/

      Usuń
  24. lubię kremy Perfecta, obecnie używam do cery mieszanej i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widze że mazs ten sam problem co ja - zaczerwienienia i żadnego dobrego kremu ;x

    OdpowiedzUsuń
  26. Równiez posiadam ten krem, nie sprawdził się w moim przypadku tak samo jak i w waszym. Dodam że przy nakładaniu nawet małej ilości kremu ma się wrażenie że krem sie kulkuje... nie wiem czy miałyście podobnie. Jeśli chodzi o cerę naczynkową polecam wszelkie kremy z witaminą C - mi np bardzo pomagają kremy z ziajki. Największym odkryciem dla mojej cery był natomiast krem EUCERIN w moim przypadku sprawdził się w 100% matuje skórę, wyrównuje koloryt oraz regeneruje cere naczyńkową jak dla mnie jest świetny , więc polecam :) Jedynym mankamentem kremu jest cena dość wysoka bo 60 zł ale czego się nie robi by mieć w końcu cerę bez uporczywych pajączków. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)