czwartek, 12 grudnia 2013

Dzień wytchnienia:))

Bardzo rzadko się zdarza żebym w środku tygodnia miała wolne, ale dzisiaj jest ten wiekopomny moment.
Nie jest to może takie "wolne" o jakim bym marzyła, ale liczy się fakt, że nie mam żadnych zajęć na uczelni więc mogę siedzieć w domu:)

W związku z tym z samego rana mam zamiar wziąć relaksująca kąpiel, z peelingiem na dokładkę:
 No i obowiązkowo jakieś maseczki na buzię;
 Ale żeby nie było tak kolorowo to mam do zrobienia pranie i zaległe prasowanie oraz parę projektów i konspektów - do oddania oczywiście przed świętami:) Muszę się więc ostro brać do roboty:)
 Żebym nie zasnęła nad tym wszystkim kawka i coś słodkiego na deser:)
A w przerwie dla relaksu jakaś gazetka:))
No i oczywiście odpalę mój kominek z (ulubionym ostatnio) zapachem lawendy:)

A Wy jakie macie sposoby na spędzanie wolnych dni?

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. zgadzam się, bardzo mi się z wakacjami kojarzy, Szkoda, że ten zapach się utrzymuje tylko pod prysznicem i nie zostaje na ciele ani chwili dłużej;(

      Usuń
  2. Jak ładnie te perełki do kąpieli wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się rozejrzeć za tym borówkowym peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój ulubiony z tych Biedronkowych. Niestety bardzo dawno ich nie widziałam w sklepie;(

      Usuń
  4. zazdroszczę,ja nie wiem, kiedy będę miała taki dzień wytchnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ten peeling! cudne masz pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, tylko że już mi się kończy, a dawno ich w sklepie nie widziałam.... Pazurki, no cóż musiałam je skrócić:(

      Usuń
  6. ja mam codzień bo jestem na wychowawczym :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z jednej strony Ci zazdroszczę, a z drugiej wiem ile pracy jest przy maluszku:)

      Usuń
  7. Tak chciałam kupić te peelingi z Biedronki, zwłaszcza borówkowe, ale niestety odkąd o nich wspomniałaś szukałam ich, jednak wszystkie wyprzedali :( Mam nadzieję, że jeszcze je wznowią.

    Pozdrawiam, Julia
    mazidla.blogspot.com
    (obecnie trwa rozdanie, więc zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką nadzieję. Od tamtego czasu też ich nie widziałam:(

      Usuń
  8. Ja zafunduje sobie taki relaks jutro:)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię sobie zrobić takie domowe "spa" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dawno nie robiłam sobie domowego spa ;) ale po tym poście musze wkońcu się wziąść za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj lubię takie leniwe dni :) ja przed chwilą zrobiłam sobie właśnie peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, tylko szkoda że tak rzadko mozemy sobie na nie pozwolić:)

      Usuń
  12. te perełki w butelce wyglądają niesamowicie, ozdoba dla łazienki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kapięl brzmi zachęcająco :]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)