piątek, 6 grudnia 2013

Zapowiedz RECENZJI

Dziewczyny jakiś czas temu (dokładnie na początku września) złożyłam zamówienie na stronie "Zrób sobie krem". Kilka dni później dostałam przesyłkę. Chciałabym Wam pokazać co sobie zamówiłam. Wiem, że mam Wam jeszcze do zrecenzowania zaległe produkty z Calaya. Niedługo to nadrobię. Zresztą zamówiłam już kolejną przesyłkę z tego sklepu więc niedługo następna zapowiedź i obiecana recenzja:)
Wracajmy jednak do sklepu "Zrób sobie krem". Jak widzicie paczka przyszła całkiem solidnie zapakowana. Nie jest to może wielka przesyłka. Zamówiłam tylko parę rzeczy, które najbardziej chciałam przetestować.
1. Peeling z nasion czarnej porzeczki - 3,99 zł
2. Organiczny olej kokosowy Virgin White - 14,70 zł
3. Metalowa szpatułka dwustronna - 6,95 zł
4. Słoiczek kosmetyczny 15 ml - 1,29 x 3 = 3,87 zł
5. Hydrolat z kwiatów pomarańczy gorzkiej Neroli - 8,56 zł.

Już teraz mogę Wam zdradzić, że jestem zadowolona tylko częściowo z tych produktów. Ale o tym przeczytacie za jakiś czas:)

Dajcie znać jaka u Was pogoda - u mnie jest obrzydliwie. Cały czas wieje a Straż Pożarna na sygnale lata w te i z powrotem;(

38 komentarzy:

  1. Też ostatnio zrobiłam zamówienie z ZSK. Jednym z produktów był hydrolat rumiankowy i jestem z niego zadowolona :) Maseczka algowa czeka na swoją kolej. Reszta to pojemniczki, dużo pojemniczków :) Szkoda, że nie zamówiłam tej szpatułki, bo jest przydatna.
    U mnie też wieje, wali śniegiem, gradem, żeby za chwilę pięknie świeciło słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maseczek algowych nie miałam okazji testować, może następnym razem zamówię;)

      Usuń
  2. U mnie również wieje ogromnie, do tego śnieg tak padał, że nie było widać nic na wyciągnięcie ręki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie śniegu nie ma do tej pory, ale wiatr hulał jak się patrzy:/ tragedia

      Usuń
  3. Czekam na recenzję peelingu :D! a co do pogody ... dzisiaj miałam 2 pary rękawiczek a i tak moje palce były zamrożone, a w pewnym momencie myślałam że mnie zwieje z tego świata (dodam, że osobę o moich gabarytach raczej trudno zwać) a jednak ... :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie to sama, jakimś piórkiem nie jestem, a wietrzysko takie że jeszcze mnie by porwało:)

      Usuń
  4. czekam na recenzje produktów :), a w międzyczasie zapraszam do mnie http://poszukiwaczkaprobek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Peeling z czarnej porzeczki mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem fajnie sie sprawdza, chyba całkowicie przerzucę sie na tego typu peelingi:)

      Usuń
  6. uwielbiam hydrolaty, też mam olej kokosowy ale nie organiczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej kokosowy to akurat bardziej wolę z Calaya i bardzo żałuję, że tego zamówiłam aż 2 opakowania...

      Usuń
  7. Fajny ten sklep, ceny takie w miarę i ciekawe rzeczy zamówiłaś, koniecznie daj znać co słabo się spisuje, a co jest dobre :) U mnie dzisiaj wieje i pada śnieg (Białystok) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na recenzje, bo sama chcę coś nabyć :) U mnie w Kuj-pom zimno i troszkę śnieżnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling z czarnej porzeczki mnie zaintrygował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hmmm ciekawe zamówienie. pochwal się z rezultatów tego co zrobisz i jak działa. z chęcią poczytam. oczywiście zostaję na dłużej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, ten peeling z czarnej porzeczki musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiły mnie te kosmetyki... cena też zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę przyznać że cena faktycznie całkiem spoko - nie odstrasza w każdym razie:)

      Usuń
  13. Chciałabym wypróbować ten peeling z czarnej porzeczki :D
    U mnie ciepło i słoneczko świeci :D
    Obserwuję <3
    Ja dopiero zaczynam, więc byłoby mi bardzo miło gdybyś zaobserwowała i skomentowała najnowszy post. http://wiku-wiiku.blogspot.co.uk/ Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling to najlepsza rzecz z tego zamówienia:)

      Usuń
  14. Czekam na recenzje!:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/12/all-i-want-for-christmas-is-you.html

    Jeśli możesz to obejrzyj ten filmik: http://www.youtube.com/watch?v=aFfo-x1hTjk

    OdpowiedzUsuń
  15. ja po ostatnich doświadczeniach z naturalnymi szamponami chyba sobie daruję kremy naturalne:) chociaż muszę przyznać, że już od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem złożenia zamówienia na stronie zrób sobie krem...widziałam gdzieś na youtube film jak przygotować własny błyszczyk i od tamtej pory się zastanawiam czy sobie takiego zestawu nie sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aż tak ostro nie kombinuję:) przeważnie zamawiam gotowce, których można używać solo. Nie zamawiałam jeszcze rzeczy, które samemu trzeba jakoś mocno przerabiać mieszać czy coś takiego:)

      Usuń
  16. ciekawe kosmetyki, zainteresowałam mnie ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jedyny kosmetyk z tego zamówienia, który przypadł mi do gustu:/

      Usuń
  17. Jestem za leniwa do takich produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tu na prawdę nie ma dużej filozofii, polecam peeling- super kosmetyk:)

      Usuń
  18. Czekam zatem na recenzję:) Ja nie mam smykałki do aż takiego eksperymentowania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że warto jednak spróbować - ie ma w tym nic trudnego:)

      Usuń
  19. Ciekawa jestem recenzji tych produktów. Kilka razy robiłam zamówienie na ZSK i mam oleje, glinki, krem, hydrolat różany, ale z tych jeszcze nic nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nad tym hydrolatem różanym też się zastanawiałam, ale ostatecznie kupiłam ten z pomarańczy:)

      Usuń
  20. świetne produkty, czekam na recenzje :)
    może wspólna obserwacja na GFC?? daj mi znać :)
    może chciałabyś zgarnąć świąteczny prezent? Rozdanie z Sammydress, sprawdź TUTAJ
    i byłabym bardzo wdzięczna gdybyś kliknęła w linki persunmall u mnie na blogu :)
    pozdrawiam!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nie próbowałam samodzielnych kreacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)