niedziela, 5 stycznia 2014

RECENZJA: Calaya

Od połowy roku 2013 testowałam kosmetyki jakie zamówiłam na stronie sklepu wspomnianego w tytule posta. Zapowiedź tej recenzji była TU. Po tak długim czasie myślę, że mogę wydać o nich spokojnie rzetelną opinię.
Jak widzicie wszystkie produkty przyszły do mnie dokładnie zapakowane - w szczelnie zamkniętym pudełku wypełnionym styropianowymi "wiórkami" i owinięte(każdy z osobna) folią bąbelkową. 
Oto wszystkie produkty po odwinięciu z opakowań:
Podkreślam, że zdjęcia były robione zaraz po tym jak dostałam paczkę - żebyście nie zarzuciły mi że kosmetyki są jeszcze pełne. Na końcu zobaczycie jak wyglądają po kilku miesiącach użytkowania.
Zacznę od recenzji olei. Używałam ich w różny sposób. Zarówno samodzielnie (bezpośrednio na cerę) jak i w formie dodatku do już gotowego kremu czy balsamu. O zastosowaniu i działaniu tych produktów najlepiej przeczytajcie na stronie, bo producent bardzo wyczerpująco każdy produkt z osobna opisuje.Podaje Wam ceny jakie ja płaciłam, z tego co się orientuję w tej chwili kwoty są nieco inne.

1. Olej Różany Organic 15ml 12.95zł - nakładałam go bezpośrednio na buzię lub stosowałam jako dodatek do balsamu do ciała:) Nie ma jakiegoś konkretnego zapachu, działa całkiem fajnie, ładnie wygładza i uelastycznia skórę. Rozważam zakup kolejnej buteleczki.

2. Olej Herbaciany Organic 50ml 19.50zł - on też nie ma jakiegoś konkretnego zapachu. Używałam go głownie na twarz oraz szyję i dekolt. Całkiem fajnie nawilżał i koił moją wysuszoną skórę. Nie jest jednak w stanie pobić mojego ulubieńca o którym za chwilę.


3. Olej z kminku czarnego 50ml 19.40zł - służył mi jako dodatek do balsamów do ciała. Moim zdaniem ma ostry i specyficzny zapach. Nie mogłam go z tego powodu używać na twarz (a szkoda bo kupiłam go z myślą o tym że pomoże na niedoskonałości).
4. Olej Słodkie Migdały Rafinowany 50ml 11.80zł - również używałam go do ciała. Kilka kropel jako dodatek do balsamu i sprawdzał się super. Bardzo fajnie nawilża, odżywia i zmiękcza. Jak tylko go zużyję to zaopatrzę się w następną buteleczkę.
A teraz czas na totalne zaskoczenie i produkt, który stał się moim must have.
Olej Kokosowy Nierafinowany 75ml 10.50zł - mój absolutny ulubieniec!!! Używałam go do wszystkiego. Do smarowania łokci, skórek przy paznokciach i innych przesuszonych miejsc na ciele. Rewelacyjnie sprawdzał się do twarzy, pod oczy i na wysuszone usta. Na czas jego używania odstawiłam wszelkie kremy do twarzy. Lekko pachnie kokosem i co najważniejsze nie zapycha. Świetnie nawilża i uelastycznia skórę. W temp. pokojowej ma konsystencję jak na zdjęciu powyżej. W lodówce zastyga na kamień, natomiast pod wpływem ciepła staje się lejący. Nie mam po prostu słów by opisać jak polubiłam ten produkt. Nie dawno złożyłam kolejne zamówienie na tej stronie więc mam już następne opakowanie:))
Elastyna "S" 10 ml 4.90zł - nieziemsko śmierdzi, zapach ma bardzo nieprzyjemny i ciężki do zniesienia. Używałam tego produktu głównie do włosów albo do twarzy - koniecznie jako dodatek do już do gotowego produktu. Na szczęście w połączeniu z szamponem albo odżywką zapach się niweluje i nie utrzymuje na włosach. Sprawia że są one nawilżone, miękkie i o podkreślonym skręcie. Podobnie jest kiedy dodacie go np. do toniku lub kremu do twarzy. Nawilża skórę, wygładza i poprawia jej wygląd. Dodatkowo jest wydajny.
Lanolina 100% Premium 75ml 14.90zł - kupiłam ją z myślą o moich wysuszonych stopach. Ma bardzo gęstą, klejącą i tłustą konsystencję. Próbowałam ją nakładać bezpośrednio na stopy, ale w takiej roli mi nie odpowiadała. Skorzystałam więc z filmu Czarszki i muszę przyznać że produkt jaki otrzymałam był rewelacyjny. Nałożony na noc świetnie nawilża i koi spierzchniętą skórę. Nie dysponuje niestety zdjęciem tego co mi wyszło, ale myślę że na filmie wszystko doskonale widać. Dodam tylko, że nieco zmieniłam recepturę, gdyż nie dodawałam Wit. E (po prostu jej nie miałam), mimo tego i tak jestem zadowolona z produktu.   
Francuska glinka zielona Illite 7.90zł - bardzo fajnie działa. Mieszam ją z płynem micelarnym albo wodą mineralną. Nakładam na twarz i trzymam max 10 min. W między czasie jeśli za mocno się wysuszy to spryskuję ją wodą z atomizera, żeby nie zaschła na wiór. Całkiem ładnie oczyszcza buzię, skóra jest po niej "uspokojona" i wygładzona. Zaczerwienienia i stany zapalne się niwelują. Na pewno zamówię inne glinki z tej strony.

Próbki jakie dostałam do zamówienia (na stronie macie szczegółowo opisane warunki ich otrzymania). Nie będę ich recenzowała bo pojemności są zdecydowanie zbyt małe żeby mogła sobie o nich zdanie wyrobić. W każdym razie są to: Krem Witalizujący na Dzień 5ml, Olej Jojoba Organic 5ml, Olej Macadamia Bio 5ml

No i na koniec zdjęcia opakowań po kilku miesiącach od zakupu. W zasadzie nie trzeba aż tyle czekać zeby napisy się pościerały (bo na prawdę wystarczy dosłownie kilkanaście dni). Wszystko to co najważniejsze czyli nazwa produktu, pojemność i data ważności(!) znikają po kilkukrotnym przetarciu palcem po napisach. 
O ile w moim przypadku to nie problem- bo napstrykałam tyle zdjęć, że spokojnie znajdę sobie te informacje. O tyle, gdybym miała kilka olejków w jednakowych opakowaniach to nie byłabym pewna czy dałabym radę to uporządkować. 
Polecam więc na te miejsca (bo ściera się tylko środkowa część etykiety)nakleić tasiemkę albo pomalować je bezbarwnym lakierem (jeszcze przed 1 użyciem)- wtedy macie pewność że wszystko będzie na miejscu.

 No i na sam koniec tak jak wspominałam wcześniej... zrobiłam kolejne zamówienie (tym razem dostałam paczkę z zielonymi wiórki)->czekajcie więc na następną recenzję:)
Ale zanim o pudełku z górnego zdjęcia to następna będzie recenzja kosmetyków ze Zrób sobie krem, które właśnie testuję:))

27 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na całkiem spore zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) no cóż jestem winna, ale mam nadzieję, że jeśli się skusisz to będziesz zadowolona:)

      Usuń
  2. Ciekawe zamówienie :) Miałam kiedyś olej kokosowy nierafinowany i miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam olej kokosowy, Bardzo dużo dobrego zrobił na mojej buzi, ale na pewno nie każdemu będzie odpowiadał:)

      Usuń
  3. Fajne produkty, gratuluję. Słyszałam o tym, że olej kokosowy jest genialny na wszystko ;) muszę kiedyś w niego zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy na wszystko to nie wiem, ale do twarzy mi się całkiem fajnie sprawdza;)

      Usuń
  4. nie znam, ale chciałabym poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkty wyglądają super , aż chciałoby się poeksperymentować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od siebie polecam, jeśli nie na tej stronie to na pewno na jakiejś innej z kosmetykami naturalnymi coś dla siebie znajdziesz:))

      Usuń
  6. Twoje zamówienie było na prawdę spore, ja teraz zamierzam nabyć olej herbaciany, to dla mnie produkt pierwszej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak u mnie kokosowy:)) herbaciany póki co jest na 2 miejscu:)

      Usuń
  7. Muszę wreszcie kupić olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam straszną ochotę na zrobienie takiego "zdrowego" zamówienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz jest tyle str. z kosmetykami naturalnymi, że spokojnie znajdziesz coś dla siebie:))

      Usuń
  9. ah ile olejków ^^ świetna sprawa, same wspaniałości :)) Dzisiaj też sobie robiłam maseczkę z glinki zielonej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio kupiłam też czerwoną i próbki białej, już się wzięłam za testowanie:)

      Usuń
  10. ojej ile cudeniek, muszę się rozejrzeć i może ja poszerzę swoją kolekcję kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiem, muszę trochę przystopować z zakupami:/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też olej kokosowy świetnie się sprawdza, tylko mam go z innej firmy :) Z tego sklepu nic jeszcze nie miałam. Za to regularnie robiłam zamówienia na ZSK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na ZSK tylko raz i raczej wracam do Calay'a:))

      Usuń
  13. Bardzo dobra, konkretna i rzetelna recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy blog! xxx

    ewhem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też pierwszy raz się spotykam z tą firmą, ale muszę przyznać, że produkty wyglądają bardzo kusząco.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz- czytam wszystkie :)

Na zadane pytania odpowiadam bezpośrednio pod nimi:))

Chcesz być na bieżąco -> Obserwuj mnie:)